خیارشور ویژه ریز ۸کیلو خالص ,

menuordersearch
mazehmalas.ir
قبلی
 خیارشور
 خیارشور
 خیارشور
خیار شور ویژه
بعدی

خیارشور ویژه ریز ۸کیلو خالص

(0)
(0)

خیارشور ویژه ریز دبه ای 8 کیلو خالص - موجودی: 99

خیارشور ویژه ریز ۸کیلو خالص
رنگ و مدل کالا
خیارشور ویژه ریز دبه ای 8 کیلو خالص
تعداد
+
_
عدد
ارسال رایگان
630,000 تومان
700,000 تومان
موجود

توضیحات خیارشور

خرید آنلاین خیارشور همدان

دلیل اصلی کیفیت بالای خیارشور همدان که در شاخص ماندگاری و سایز خیارشور شهرت دارد، استفاده از بذر مناسب خیار سبز در کشت خیارشور است.
همدان یکی از شهرهایی است که از دیرباز تا بحال خیارشورهایش را بخاطر خوشمزگی و کیفیت خوب آن زبان زد خاص و عام است. این بخاطر این است که از بهترین محصولات استفاده می‌کنند و از خیارهای تازه و سالم استفاده می‌کنند. همچنین برای طعم بهتر خیار شورها از سبزیجات معطر استفاده می‌شود. معمولا خیار شورهای همدان را در رستوران ها و فست فودها و فروشگاه ها و غیره به صورت عمده پخش می‌کنند.

 

مواد مغذی خیارشور

مانند سایر گیاهان ترشی شده، خیارشور نیز کالری کمی دارد. خیارشور دارای مقداری کافی ویتامین کا است. یک خیارشور به طور میانگین حاوی ۱۲ تا ۱۶ میکروگرم و تقریباً ۱۵٪ تا ۲۰٪ ویتامین کای مورد نیاز بدن در یک روز است.ویتامین K یک گروه از ساختار مشابه، محلول در چربی ویتامین هایی است که بدن انسان برای اصلاح پروتئین های خاصی که برای انعقاد خون است و همچنین در استخوان و دیگر بافت ها به آن احتیاج دارد. همچنین خیارشور حاوی سه کیلوکالری انرژی است که از کربوهیدراتهای موجود در خیار به دست می‌آید. به هر حال خیارشور حاوی سدیم زیادی است. به طوری که هر خیارشور متوسط ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلی گرم سدیم دارد در حالی که بیشینه سدیم روزانه مورد نیاز یک فرد، ۲۴۰۰ میلی گرم است.

 

خرید خیارشور ویژه ریز دبه ای

طرز تهیه خیارشور

مواد لازم برای تهیه خیارشور سنتی ایرانی عبارت است از خیار قلمی، نمک، آب، سیر و ترخون. مقدار نمک به آب از ۱۰ تا ۲۰ درصد تغییر می‌کند. معمولاً برای افزایش طول عمر خیار شور سرکه به ترکیب افزوده می‌شود. فلفل تند قرمز یا سبز و سبزیجات معطر دیگر مثل شوید، مرزه و گشنیز ممکن است به خیار شور اضافه شوند.

  • روش صنعتی

آب را جوشانیده (برای استریل شدن) و نمک و سرکه را در آن حل می‌کنند. خیار و سیر و سبزیجات را شستشو و پاک کرده و مخلوط آب و نمک و سرکه را به آن می‌افزایند. سپس بسته بندی شده و بعد از ۱۵ تا ۲۰ روز خیارشور آماده مصرف می‌گردد. در کارخانجات به جای جوشاندن آب مخلوط نهایی را در هنگام بسته بندی استریل می‌کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegramwhatsuprubikaaparattwiterinstagram
logo

آدرس فروشگاه مربا و ترشیجات مزه ملس :تهران
مدیریت فروشگاه:آقای برنا
شماره های تماس
09380487794 | ..... | 09380487794
زمان تحویل حداکثر سه روز پس از ثبت سفارش ( با هماهنگی قبلی )
ساعت ارسال سفارش ایام هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و پنج شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۲۰ ( با هماهنگی قبلی )